Labels

Thursday, August 19, 2010

dynamicrafts..a new brand

dynamicrafts...

satu jenama yg direka 3 minggu yg lalu...
hobiku membuat kraftangan.
di daerahku, kuala krai tiada lagi kraftangan seperti itu.
jadi,aku ambil la inisiatif untuk menjadi org pertama yg membuat kraftangan felt nie...hehe

langkah pertama:
 memberi sample percuma kepada adik2ku dan tempahan daripada rakan2 mereka sangat menggalakkan...
setelah itu aku mempromosikan dalam facebookku dan nyata mendapat sambutan yg menggalakkan.sehinggalah sekarang xcukup tgn nak menyiapkannye.

kepuasan aku bila tgk atau dapat tw pembeli happy n suka ngn kraft tu,happy sgt...tp kalau da cacat cela sket tu, maaf la,aku insan biasa hehe...tp aku cuba buat yg terbaik k...

bagiku, kualiti kraftangan tu penting la...ku berharap kraftgn buatan ku ini terjamin kualitinya.

p/s:ayat xbest sgt pun ...so sory la kalau boring membacanye..haha..
lepas nie gambar2 la byk yew...

No comments:

Post a Comment